2015/10/21

Hainbat gauza buruan....

Aupa Pipol!!!!!!! Zemouz gabiltza?? Ni hementxe bueltan, esan nizuen berriro ere hartu ber nuela tema hau eta hortara noa. Nire paranoyak dira bainan beno konpartitzea ez da gaizki etortzen baten bat agian identifikatuta ta dena sentitukoa jejejejejeje.

BUruari buelta ta buelta hainbat gauza pentsatuz, maratoiak, proba motzak, beste disziplinaren bat jorratu..... puffff zenbaterako ematen duen neurona bakar batek......... ez dut jakin nahi bat baño gehigo daukazuenok nola ibiltzen zeaten....
Hainbat maratoi dabilzkit buruan, Sevilla, Bartzelona, Berlin..... Gero proba motzak ere baditut buruan, Hipodromoko Krosa, Juan Mugerza Krosa..... bigarren aukera hauek ez ditut oso garbi ikusten, gehienbat kilo asko jetxi beharko ditudalako eta denbora askorik ez dago horretarako..... Bainon beno lanean orain hasi ezkero dena da posible.
Maratoiaetan printzipioz ez dut marka bila joan nahi, presio gehiegi sartzen diot buruari eta lasaiago hartu nahiko nituzke.
Beste disziplina batzuk esaten dudanean, triatloian ari naiz pentsatzen bainan hau agian 2017rako.... ze nire igeriketa mailarekin, oraindik flotadoreakin atera beharko nuke......
Gauza da behintza mentalizatzen hasita nagola eta entrenatzen hasteko prest nago berriro ere, sekulako katarro hau gañetik kentzen dudan bezain pronto behintzat egurra ematen hasiko naiz berriro ere beraz............. jun beidatzen retrobisoreta hor eukiko nauzue eta!!!!!!!!!!!!!!!

Gaur agurtzeko esaldi bat utziko dizuet, niri behintzat egia borobila iruditzen zait eta zuekin partekatu nahiko nuke!!!!!!!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario