2014/10/15

EGURRA!!!!!!!!!

Aupa peñaaaa!!!!!!!!!!!
Hasi dala gertuatzen azaroaren 30a….. urruti zegoela zirudienean to…. 50 egun bañon gutxiago geratzen dira urteko Maratoirako!!!! Badakizue ze negartia naizen ta ya nerbioso jartzen hasita nagola esan beharrean nau. Orain hsten dira rodaje benetan luzeak eta gogorrak, erritmoak ya maratoiko erritmora gerturatzen hasten ari dira eta puffff vértigo pixkat ematen du….. zeñek esan behar zidan niri berenjenal hontan sartu ber nunik!!!!!!!!
Baño esatean bezala, “Quien algo quiere……” ta beno aurten Maratoi txukuna egiteko posizioan jartzen ari naizela uste dut. Entrenamentuak zintzo zintzo egiten nago eta orain arteko 86 egunetan pira bakarra egin dut eta veste entrenamentu guztiak oso osoak egin ditut. Egia esan hori egiteko gai izateak ya krixton ilusioa ematen dit aurrera jarraitzeko!!!!!

Asterik zailenak ditut aurrean, 5 aste entrenamentu gogorrez beteta eta azken bi asteak lasaixeagoak Maratoira frexko heltzeko…. Bide luze honetan subidoi batzuk ere hartzen banago ze prestakuntza aprobetxatuz nire 20km-tako markarik hoberena eta 10km-tako markarik hoberena ere egin dut, 2 egun nahiko antzekoak egia esan.
20 kilometrotako marka Zakila biran egin nuen, azken urteotan bezela egun sargoria atera zuen eta honi humedadea gehituta ba imajinatu dezakezue ze nolako izerdik bota genitun, haize pixkat ere atera zuen eta gañera nindoan talde batetik atzera geratu nintzenean arrapatu ninduen….. ala ere gogor eman nion eta azkenean 1ordu 17 minutu eta 52 segundutako marka egitea lortu nuen 3´53,6”/km-ko media mantenduz!!!!!!!!!
10 kilometrotako marka Donostiako 3 hondartzetako krossean egin berri dut pasa den igandean, hau bai izan zela subidoia!!!!! Normalean distantzia luzeetan hobeto moldatzen naiz ze diesel motorra daukat eta beno beti kostatzen zait gehiago explosiboa izatea…. Egunak ere etzuen gehiegi lagundu, beroa eta haizetxua eta gañera kostaldetik joaten garenez ba azken 5 kilometrotan haizeak etzigun gehiegi lagundu….. Ala ere azkar hasi eta azkar bukatu nuen karrera, denbora guztian jendea pasatzen Joan nintzen eta uste dut karrera guztian bi pertsonek pasa nindutela soilik….. azkenean 36´52”!!!!! 3´41”/km-tako media mantenduaz…… Flipatu nuen benetan erlojua beidatu nunen……
Orain indar honekin mantendu behar dut eta azken aste hauetan daukadan guztia eman, maratoia gertu dago eta dena ematea besterik ez dago!!!!!!!!!
Hemendik eskertu nahi ditut jasotako animoak karreretan, bai facebooketik, bai Zumaian eta bai Donostian, ziur batenbat ahazten zaidala ta horregatik generalean emango ditut jejejejeje

ONDO SEGI PIPOL!!!!!!!!!!!! TOPERRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario