2014/09/29

ERRITMOA LANTZEN.....

Aupa pipol!!!!!
Gaur berriro ere idaztera animatu naiz…. Azkenaldian ajenda oso okupatua dakat bañon beno momentutxo batzuk ateratzen ditut hemen nire penak kontatzeko jejejeje.

Astelena da eta larunabtean aspaldian egin gabe nengoen parrandatxoa egin nuen konpañia ezin hobean eta dediorooooooo earki attondu gea!!!!!!!!! Nahiz ta oso goiz jun etxea earki kargatuta ibili ginan ta oaindik ezin buelta eman……… Zeinek esan behar zidan niri hau orain dela urte batzuk…..
Entrenamentuak txintxo txintxo jarraitzen nabil, entrenamentu metodología pixkat aldatu dut bañon beno ya hasi naiz nire 6 egunak entrenatzen eta 100 kilometrotako asteak eginez….. Oraindik 9 aste falta dira maratoirako bainan bide onetik noalako irudipena dut, aurten sufritzea tokatuko da bañon esaten dan bezela…. Sarna con gusto…….
Maratoiko erritmoa zeazten Joan behar dut aste hauetan eta aurten 4´/km tako erritmoa dut helburu….. honek esan nahi du maratoia 2 ordu eta 50 minututan egitea………. (Horrela idazten sekulako beldurra ematen du) Marka oso exijentea da bainan gure buruari gogor egin behar diogu eta sufritzen jakin helburuak lortzeko asike ez dau eskusaik saiatu saiatuko gea gero ateratziau nahi duna!!!!!!!!!
Azkenaldian ez nago karrera asko egiten bainan asteburu honetan urteroko zita dut Zakila birarekin, karrera polita iruditzen zait eta era berean oso gogorra…. 20 kilometrotako zirkuitu zaila izango dugu aurrean larunbat atsaldean. Iaz ordu bat eta 20 minutuko marka egin nuen bainan maratoirako prestakuntzan aurreratuago nengoen, aurten marka hori haustea izan da helburu.
Espero larunbateko festatxoa azkar errekuperatzea eta larunbatean toper egotea!!!!! Goizean lana egin beharko dut asike beroketa eginda joango naiz.

                Animo pipol!!!!!!!!! Badakit asko zaretela maratoia entrenatzen ari zeaztenak asike hemendik animorik beroenak denetzako!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario