2014/06/11

Helburua finkatu ondoren.....EGURRA!!!!!!!!!!!

   Aupa pipol!!!!!!!!!!! Bodorrioa eta gero kostatu da errekuperatzea bainon berriro ere bueltan gea eta oraingo honetan konpetitzeko gogoekin nabil, jarri dut aurtengo helburua eta egurra ematea toaktzen da!!!! 
Serio serio entrenatzen hasi naiz, orain hilabete bat daukat Flysch-eko karrerarako hankak pixkat fintzeko eta sentsazioak errekuperatzeko. Honetarako entrenamentuak jada antolatzen hasi naiz eta kañaaaaaaaa, ez dago atzera pausurik eta badakit lana egin beharko dudala iazkoa errepikatzeko bainan ez da izango saiatu enaizelako.......

   Orain hilabete honetan nire prestakuntza mendian zentratuko dut, hau da, aldapak gora eta aldapak bera ibiliko naiz egun hauetan..... atzo igoerako serietxo batzuk egin nituen eta pufffffffffffffff a ze petada hartu nuena............... Uliako igoeran ibili nintzen gora eta behera bidean aurkitzen nituen pertsona guztien arridura begirada artean jejejejeje.

   Hilabete honetako prestakuntza egia esan ederki etorriko zait urteko helbururako, hau da, DONOSTIAKO MARATOIA!!!!!!!!!!!




   
   Behin hilabete hau pasa ondoren asfaltora itzultzeko garaia izango da eta betiko entrenamentuak bueltan izango dira, serieak, gimnasioa, errodaje luzeak eta noski kilometro sorta ederra!!!!!!!!!!!!

   Oraingoan txipa aldatu dut erabat eta konpetitzeko goga dut eta ondo konpetitu nahi dut beraz sakrifikatzeko garaia etorri da eta horretarako erabat mentalizatuta nago beraz orain konstantzia eta lana izango dira garatu beharreko faktoreak.

   Nire mendiko ibilbide guztien berri emango dizuet ze nromalean beti gertatzen zait zeozer...... erori, errekara ere erori, galdu..... pufffffffffffffff beldur pixkat ere ematen dit egia esan jajajajajaja.

   Beno pipol ondo izan eta toperrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comentarios: