2014/05/29

NOS VAMOS DE BODORRIO!!!!!!!!!!!!! PI PI PI!!!!!!!!!!!!!

   Asteroko ohitura hartzen noa eta ea mantentzea lortzen dudan, gaurkoan ez dut korrikaz asko hitzegingo bainan komentatu beharrean nago asteburuan bizi izan dugun Zegama Aizkorri mendi maratoia. Kilian haundiak irabaztea lortu zuen eta probako errekorra hautsiaz…….. honek egiten duena ez da korrika, honek hegan egiten du….. beste mundu batetik datorrela ematen du, sekulakoa tipoak egiten duena…..

   Euskaldunen sekulako egurra eman zuten eta hemen dagoen nibela mundo mailan erakustea lortzen ari dira, eman egurra eta jarraitu horrela!!!!!!!!!!!!

   Karrera honek zeozer piztu du nire buruan eta agian hurrengo urterako helburu bat izan daiteke, dortsal asuntua ez dago batere erreza bainan beno apuntatu apuntatuko naiz, gero gerokoak…….. Helburu bezela jarriko dut bainan B plan bat ere eduki beharko dut buruan dortsalarekin zorterik ez badago……. Zuek zer gomendatzen didazue??? Gomendio guztiak entzun eta buelta pare bat emateko prest nago asike bakizue komentatu lasai.

   Aste honetan “entrenamentu” polittak egiten ari naiz, azkenean ia ohitura bezela hartzen nago korrika egitera ateratzearena eta astean 6 egunetan ateratzeko ohitura hartzen nago……. ez dakit onegia den hau ze a ze kilometro pila eiten naon.............
   Aste hau berezia da, larunabtean nire lagun batzuk beren maratoi partikularra hasten dute!!!!!!!!!!!!

   Maiatzak 31an ezkontzen dira Leire eta Aitor!!!!! A ze parea!!!!! Prestatzen joan daitezela ze sekulako ekipoa goaz asike dantza ta parrak ziurtatuta eukiko dittugu!!!!!! ta noski gora Ezkonbeggiaaaaaaaaaaaaak!!!!!!! ere bulla eingo deu......


   Hemendik nire zorionik beroena bioi eta bizitza “berri” honetan beti bezain alai jarrai dezaten opa diet!!!!!!!!! ZORIONAK PAREJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario