2014/05/22

Goizutrail!!!!

Aupa pipol!!!
Bizitzan bigarrengo aldiz mendiko lasterketa batean partu nuen pasa den larunbatean, egia esan ajendan apuntatuta geratuko dena. A ze giroa!!!! Antolakuntza bikaina eta hamaiketakoa...... are eta hobeagoa oraindik.
Egia esan nahiago dut asfaltoan korrika egitea baino batzutan ondo etortzen da zeozer desberdina egitea gorputzari kaña pixkat emateko.... Mendiari errespetua diot eta beti bezala poliki poliki hasi nintzen nere erritmoa hartu nahian, lehen 9 kilometroak gogorrak egin ziren mandoegiko gaina arrapatu genuen arte. 

Nik uste nuen behin gailurra egin ondoren erreza izango zela helmugara irixtea bainan...... azken 12 kilometroak eziren erabat aldapa bera eta korrika egiteko zati asko zeuden, indarrik gabe irixten bazara hiltzen zaituzten kilometroak..... Egia esan ederki heldu nintzen zati honetara eta zapatilla pixkat ematea okurrittu zitzaidan............... Hor nire ezustekoa, hankak ederki zijoazten eta eman eta eman ibili nintzen azken kilometroetan. 

Uztaileko Flysch-eko probarako entrenamentu oso polita izan zela uste dut eta poliki poliki berriro ere korrikari egur pixkat ematen hasi naiz, hori bai oraingoz alde batera utzi ditut bai serieak ea tirada luzeak, egunean 15-16km egitearekin konformatzen naiz eta batere estresik gabe. 
Orain mendi bueltak egin beharko ditut asike norbait animatzen bada ni prest egur pixkat emateko mendiari!!!!!!!!!!!!


Pipollllll poliki poliki bueltan naiz asike jun retrobisorea beidatzen banijualaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

TOPERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!

P.D. : Egindako denbora gutxienekoa da bainan norbaiti interesatzen bazaio azkenean Goizutrail 38. postuan amaitu nuen 2 ordu eta 16 minutuko denborarekin.

No hay comentarios:

Publicar un comentario