2014/05/16

BERRIRO ERE BUELTAN............. 0TIK HASITA!!!!!!!!!

Aupa pipol!!!!!!! Aspaldian utzirik neukan blog hau eta beno berriro ere idaztea tokatzen zait oraingoan…
Dena normalidadean joango balitz hurrungo astean Mont Saint Mitchell-eko bidean egongo nintzen nire laugarren maratoiaren bila, gauzak ordea okertu egin ziren tartean eta ezin izango dut maratoi hori egin….
Bizitzak hainbat aproba jartzen dizkizu eta hauei vuelta eman eta aurrera begiratzen jakin behar da, jasandako golpeen intentsitatea desberdina izaten da, bainan aurten guri pasatakoa guretzako oso gogorra izan da, bainan beno ya buelta emanda gaude eta hobe da atzera ez begiratzea.

Gauzak gertatu diren bezela gertatu direlarik maratoi gabe geratu naiz eta egia esan gogor entrenatzeko gogorik gabe….. Orain deporte salud esaten den hori egiten nago, hau da, korrika egitera joaten naiz ia egunero bainan erritmo oso lasaietan eta askorik sufritu gabe.
Konpetizioa erabat baztertuta daukat eta disfrutatzean besterik ez dut pentsatzen horregatik buruan bi karrera ditut, bata biharko GOIZUTRAIL eta uztailak 13an ZUMAIAKO FLYSCHeko lasterketa luzea.
Behin hauek egin eta gero intentzioa Donostiako maratoia oso ondo prestatzea izango da eta ahal bada iazko 2:56a hobetzea. Dena emateko intentzioa dut asike psikologikoki prestatzen hasi beharko dut burua konpetiziora bueltatzeko.
Etxekoi nire eskerrik beroenak beraiengatik ez balitz ez bait nintzen naizen persona izango , entrenamentuetan eta baita lasterketetan ere beti edukitzen ditudala buruan esan nahi diet hemendik. Munduko hoberenak zarete!!!!!!!!!!!!!!

NEXT STAGE……..GOIZUTRAIL!!!!!!!!!!!!

2 comentarios:

  1. Aupa hi. Jo ta Ke.
    El torpedo de Astigarraga.

    ResponderEliminar
  2. Haundiya astigarragako torpeduaaaa!!!!!!

    ResponderEliminar